سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید تردمیل

شما زمانی باید برای خرید تردمیل اقدام کنید که اولا تصمیم جدی بر ورزش کردن و کاهش وزن داشته باشید و بعد از آن باید به دقت به نکات هر تردمیل توجه کرد پس ممکن است شما بتوانید با 1 الی 2 میلیون تومان یک تردمیل مناسب بخرید در صورتی که اگر به موارد مهم توجه نکنید شاید یک تردمیل گران قیمت بدون استفاده بخرید  .

در زمان خرید تردمیل برای انتخاب یک تردمیل مناسب به نکات زیر بیشتر توجه کنید.

 بدنه اکثر تردمیل های موجود در بازار مقاوم و محکم بوده و مدل های مختلف بیشتر در طراحی با هم متفاوت هستند، پس بدنه تردمیل چیزی نیست که نگران آن باشید.

 

موتور تردمیل یکی از نکاتی است که باعث تفاوت قیمت در تردمیل های مختلف می شود. تردمیل ها با قدرت موتور سنجیده می شوند، که مقدار آن از 1 اسب بخار تا 6 یا 7 اسب بخار متغیر است. موتور تردمیل نیروی لازم را به تردمیل انتقال می دهد تا تسمه به حرکت درآید. معمولا هر چه قدرت موتور بیشتر باشد قیمت تردمیل گران تر می شود. اگر به فکر خرید تردمیل برای منزل خود هستید، بسته به وزن افرادی که از تردمیل استفاده می کنند، سرعتی که موقع استفاده از تردمیل می خواهید و مهمتر از همه میزان پولی که برای خرید تردمیل در نظر گرفته اید.

 حداکثر سرعتی که از تردمیل استفاده می کنید چقدر است ؟ می خواهید بر روی تردمیل راه بروید یا بدوید ؟ یا هر دو ؟ این ها چیزهایی است باید قبل از خریدن تردمیل از خود بپرسید. سرعت تردمیل های مختلف بانی اسپرت را می توانید با کلیک بر روی جزییات بیشتر هر کالا در مشخصات آن مشاهده نمایید.

 هر تردمیلی بسته به قدرت موتور و تسمه و ... تحمل وزن مشخصی را می پذیرد. باید قبل از خرید بدانید، حداکثر وزن استفاده کنندگان تردمیل چقدر است ؟

 بعضی از تردمیل‌ها دارای گیره‌ای هستند که با اتصال به لباس ایمنی شما را در حین حرکت تضمین می‌کنند، به‌طوری که اگر در هنگام راه‌رفتن یا دویدن تعادل خود را از‌دست بدهید با تکان ناگهانی شما گیره از لباس کنده شده و دستگاه به‌طور اتوماتیک خاموش می‌شود.

 برخی از تردمیل های جدید دارای قابلیتی است که مانع از آسیب به زانو و مفاصل هنگام استفاده از آن می شود. این قابلیت برای افرادی که دارای زانو درد یا درد مفاصل هستند حایز اهمیت است.

 

شیب برخی از تردمیل ها قابل تغییر است، برای اینکه هنگام استفاده احساس پیاده روی در سربالایی را داشته باشید، این ویژگی در بعضی دستی و در برخی دیگر خودکار می باشد. حتی در برخی تردمیل ها هنگام استفاده در برنامه از پیش تعیین شده، شیب آن به طور خودکار تغییر می کند.

 

یکی از پارمتر های مهم در قیمت یک تردمیل در هنگام خرید تردمیل ، امکانات صفحه کنترل است. LCD های مختلف از نشان دادن سرعت و کالری مصرفی و ضربان قلب گرفته تا پخش فایل موزیک و حتی قابلیت پخش فیلم و اتصال به دی وی دی هنگام استفاده را دارا می باشند.